rosannenf.reismee.nl

Iedere dag een bakkie pleur

Het is mijn 3e dag hier en het voelt alsof ik er al maanden zit. Ik heb een taalcursus in het vooruitzicht en sinds ik gemiddeld 10 km per dag loop, kenik het stadscentrum ook al aardig. Bovendien beginnen de Italiaanse caffeïne boosts me gewoon te worden, wat toch echt wel een teken van inburgering is.

Het hoogtepunt van vandaag: ik heb een pizza zaak gevonden waar ze voor 4 euro pizza verkopen.

Daarnaast is de Brandy Melville hier ook echt fantastisch. Ik ben dus een trui rijker.

Hoewel deze dag echt heerlijk begon en ik hier nog wel maanden kan blijven, heb ik wel mijn eerste troost eten opgegeten. Meisjes van 4 zijn heel schattig, maar zeker niet de makkelijkste.

Is het even mooi dat ik hier niet ben om een zeikverhaal op te hangen? Ik ben in een top stad met top mensen en top voedsel. Mag ik nog wat langer blijven alsjeblieft? Ja hoor, 10,5 maanden.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active