rosannenf.reismee.nl

Opgepleurd en aangekomen

Na een aantal emotionele breakdowns afgelopen week, omdat ik eigenlijk toch wel een gevoelig ding ben en mensen ga missen enzo, ben ik toch op dat vliegtuig gestapt.

2 uur vliegen en daar was ik dan, terwijl ik verscheidene scenario's aan het indenken was hoe ongemakkelijk deze eerste ontmoeting met mensen waarmee ik slechts geskyped had kon zijn, liep ik richting mijn host ouders. Geen enkele klopte echt, want ongemakkelijk was het totaal niet.

Ofwel: mijn host ouders kennen lekker lullen.

Inmiddels is mijn koffer uitgepakt, mijn maag gevuld en zit ik in een onbekend huis in Bologna.

Ik zie wel.

Arrivederci


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active