rosannenf.reismee.nl

Waar ga je heen dan?

Ik heb nu mijn examens afgerond en onder de voorwaarde dat ik slaag, mag ik naar *tromgeroffel* Bologna!

Nou wisten al aardig wat mensen dat, want ook mijn moeder was er heel enthousiast over en deelde het meteen op facebook.

Maar goed: ik mag dus naar Bologna voor 11 maanden (september-augustus) als au pair.

Het zou wel echt een tegenvaller zijn als ik nu opeens zak en thuis moet blijven. Maar dan heb ik mij in ieder geval vermaakt in de trein, want daar ben ik dit hele verhaal aan het schrijven.

Doei

Reacties

Reacties

sap

sap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active